פרסום בגוגל יכול להישמע לכם כמו דבר קל אך אל לכם להיות יהירים, מדובר בזירת קרב אמיתית בין עסקים רבים שמתחרים על ביטויים ועל כל לקוח. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור.
אל תהיו שאננים
אסור להיות שאננים כשמדובר בפרסום בגוגל ולמרות שזו משימה שמתבצעת כשאתם יושבים מול המחשב, עדיין זה לא אומר שהפרסום שלכם בוודאות יצליח. רוב הטעויות מתחילות מאותה שאננות, כך שלמעשה אתם יכולים למצוא את עצמכם בבעיה כשההוצאות שלכם הופכות להיות גדולות משמעותית ממה שתכננתם אם לא חישבתם את התהליך נכון, בעיקר אם המכירות עצמן לא גדלו. זה הזמן להבין מה צריך לעשות כדי לבצע את הפרסום בצורה טובה יותר.
טיפים לפרסום בגוגל
- הדבר הראשון שכל אחד צריך להבין הוא מה מטרת הפרסום. אם מטרת הפרסום שלו היא להגדיל את הצפיות זה דבר אחד, ואם אתם מתכננים להגדיל מכירות זה דבר שונה. יש עסקים שמחפשים לעניין את הלקוח אך בסופו של דבר זה שהלקוח צובר מהם את המידע זה לא אומר שהוא בסופו של דבר ירכוש את המוצרים מהם. חשוב לשים לב האם המכירות צומחות בהתאם לתשלום לפרסום בגוגל ולעקוב אחרי הנתונים הלאו באופן עקבי.
- שימו לב שיש אפשרויות רבות לפרסום בגוגל וחבל שתפספסו חלק מהם. ניתן לפרסם לפי מיקום גיאוגרפי, ניתן לפרסם בשעות מסוימות וניתן לפרסם גם עמודי נחיתה ספציפיים ולאו דווקא עמודים ראשיים. כך תייעלו יותר את המודעות שתבחרו לשים או את התוכן שתרצו לקדם.
- בסופו של דבר אם יש מילה או ביטוי שהרבה אנשים רוצים לפרסם היא תהיה יקרה יותר. נסו לחשוב כיצד האדם הממוצע מחפש שירות מסוים וכך תצמצמו את המלים שעליהן אתם משלמים וכך תהיו ממוקדים יותר. במקום 'פיצרייה' תוכלו לקדם את הביטוי 'פיצרייה ברמת השרון' או במקום לקדם 'חשמלאי' תוכלו לקדם 'חשמלאי סוג 3' או 'חשמלאי 24 שעות'.
- עוד טיפ חשוב הוא כיצד האתר שלכם נראה. נגיד והלקוח נכנס לאתר שלכם כי הוא הקליק על המודעה, מה קורה מכאן? האם האתר שלכם מספיק ברור כדי שהוא יידע מה אתם בכלל מציעים? האם יש פרטים ליצירת קשר? כל אלו חשובים לא פחות מהקידום עצמו.